- Rankinguri
1.1. Clasarea Universității în rankinguri internaționale (2020-2023)
1.2. Clasarea Universității în Metarankingul universitar (2016-2020)
- Certificări, acreditări, evaluări
2.1. Evaluări externe
2.1.1. Evaluări instituționale externe – internaționale
- EUA
- Certificare ISO: ISO 9001:2008 în anii 2009, 2012 și 2015, respectiv ISO 9001:2015 în anii 2018 și 2021.
2.1.2. Evaluări și acreditări de program – internaționale
În anul 2019 programul de studii universitare de licență Medicină din cadrul Facultății de Medicină a fost evaluat de AMSE (Asociația Școlilor de Medicină Europene) și ASIIN (Agenția pentru Acreditarea Programelor de Studiu în Inginerie, Matematică și Științe Naturale), ambele cu sediul în Germania. În urma acestui proces a fost obținută acreditarea internațională a programului.
2.1.3. Evaluări instituționale externe – naționale
- ARACIS în anii 2009, 2014 și 2021, rapoartele disponibile pe website-ul ARACIS ; Certificat ARACIS 2021-2026 – grad încredere ridicat
- Clasificarea universităților și ierarhizarea programelor de studiu (2011): În anul 2011, pe baza datelor oferite de către universități, MEN prin intermediul UEFISCDI a realizat o clasificare a instituţiilor de învăţământ superior din România. Ca urmare a acestui proces, UMF „Iuliu Hațieganu“ Cluj-Napoca a fost situată în rândul universităților de cercetare avansată şi educaţie, având dreptul de a organiza studii de licenţă, masterat şi doctorat. Ierarhizarea programelor de studii realizată în cadrul aceluiaşi demers al MEN a poziționat programele de studiu ale universităţii noastre în categoria A, cel mai înalt calificativ.
2.1.4. Evaluări externe de program/domeniu – naționale
2.2. Evaluări interne
UMF „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca a dezvoltat și perfectat un sistem complex de evaluare academică, care utilizează multiple surse de feedback. Acesta constă în evaluarea semestrială a activității didactice, evaluarea anuală a programelor de studiu de către absolvenți, evaluarea anuală a Școlii Doctorale de către doctoranzi, lectori ai cursurilor doctorale și conducători de doctorat, precum și evaluarea programului de pregătire în rezidențiat.
2.2.1. Evaluarea semestrială a activității didactice de către studenții de la nivel licență
2.2.2. Evaluarea programelor de studiu de către absolvenți
2.2.3. Evaluarea multidimensională a Școlii Doctorale
2.2.4. Alte procese de evaluare internă
- Rezultate ale evaluărilor
3.1. Autoevaluarea anuală a activității cadrelor didactice
3.2. Documente privind asigurarea calității
- Declarația Rectorului privind asigurarea calității
- Manualul calității
- Reglementări privind asigurarea calității în învățământul superior
3.3. Legături utile pentru domeniul asigurării calității