• EN
  • FR
  • Final Admission 2024
  • Admission finale 2024
  • Admission Pharmacie - 3ème session 2024
  • Universitate
    • DESPRE NOI
    • Istoric
    • Materiale de prezentare
    • Evaluare instituțională
    • Prestigiu, clasamente, certificari
    • Misiune, Viziune, Valori
    • Universitatea în cifre
    • Universitatea în imagini
    • Tur virtual UMF Cluj
    • Hartă Campus
    • Facilități
    • Informații de interes general
    • Legislație
    • Responsabilitate socială
    • STRUCTURI DE CONDUCERE
    • Senat
    • Consiliul de Administrație
    • RECTORAT
    • CUVÂNTUL RECTORULUI
    • FACULTĂȚI
    • Facultatea de Medicină
    • Facultatea de Medicină Dentară
    • Facultatea de Farmacie
    • Facultatea de Asistență Medicală și Științe ale Sănătății
    • PRORECTORATE
    • Dezvoltare Academică şi Administraţie Universitară
    • Prorectorat Didactic
    • Prorectorat Științific
    • Prorectorat Rezidențiat și Cursuri postuniversitate, Activitate de ambulator și Spital
    • Prorectorat Asigurare calitate și Relații internaționale
    • Administrație
    • Director General Administrativ
    • Direcția Tehnică
    • Direcția Activitate Comercială
    • Direcția Social Administrativă
    • Direcția Achiziții
    • Direcția Economică
    • Direcția Resurse Umane
    • Direcția Strategie, Juridic și Relații cu comunitatea / Compartiment Acte Studii
    • ALUMNI
    • Informații si documente de interes public
    • Concursuri publice
    • Achiziții publice
    • Declarații de avere
    • Listă funcții conform legii 153/2017
  • Programe de studii
    • DE CE UMF CLUJ ?
    • OFERTĂ EDUCAȚIONALĂ
    • Licență
    • Rezidentiat
    • Masterat
    • Educație continuă
    • Doctorat
  • Cercetare
    • Strategie
    • Prorectorat științific
    • Departament Cercetare Dezvoltare Inovare
    • Institutul de cercetare biomedicală MedFUTURE
    • Centrul de Cercetare Genomica
    • Biobază
    • Neuroștiințe
    • Centrele de cercetare ale facultăților
    • Biblioteca „Valeriu Bologa”
    • Editura „Iuliu Hațieganu”
    • Revista „Medicine & Pharmacy Reports”
    • Lista cu pagini web pentru proiecte de cercetare
    • Baze de date Open access și intensitatea accesării acestora
  • Studenți
    • Studenți Boboci
    • Curriculum
    • Taxe și tarife universitare
    • Burse
    • Mobilități
    • Departament studenți internaționali
    • Evaluare activitate didactică
    • Formulare utile
    • Facilități
    • Centrul de consiliere psihologică și Orientare pentru carieră
    • Cercuri științifice și Organizații studențești
    • Continuarea studiilor la UMF Cluj
  • Admitere
  • Final Admission 2024
  • Admission finale 2024
  • Admission Pharmacie
    3ème session 2024
  • Menu
    • Departament studenti internationali
    • Erasmus
    • Alumni
    • Biblioteca
    • Facultatea de Medicina
    • Facultatea de Medicina Dentara
    • Facultatea de Farmacie
    • Facultatea de Asistență Medicală și Științe ale Sănătății
    • Anunțuri și noutăți
    • Evenimente
    • Centrul de consiliere psihologica si orientare profesionala
    • Intranet
    • Restaurant UMF Cluj
    • App InfoUtil
    • Harta site
    • Hartă Campus
  • EN
  • FR
Acasă » Universitate » Informații și documente de interes public » Documente de interes public

Regulamente

Documente de interes public


  • Carta Universității
  • Regulamente
  • Planul Strategic
  • Planuri operaționale
  • Rapoarte anuale
  • Organigrama
  • Hotărârile Senatului
  • Declarația Rectorului privind politica de calitate în Universitate din anul 2020
  • Listă funcții conform legii 153/2017
  • Decizia de înființare a universității
  • Alte rapoarte și documente
  • Lista documentelor de interes public
Studenți BobociCurriculumStudenți UMF ClujTaxe și tarife universitareBurseMobilitățiEvaluare activitate didacticăFormulare utileFacilitățiCentrul de consiliere psihologică și orientare profesionalăCercuri științifice și Organizații studențeștiContinuarea studiilor la UMF Cluj
  • Carta Universității
  • Regulamentul de activitate profesională a studenților (activitate didactică) (EN) (FR)
  • Regulamentul intern
  • Regulament privind organizarea admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat
  • Regulament de organizare și funcționare al Centrului de Transfer Tehnologic
  • Regulamentul de acordare a creditelor transferabile în învățarea pe tot parcursul vieții
  • Regulamentul Comisiei de etică a cercetării științifice
  • Regulament privind înființarea spin-off-urilor în cadrul UMF „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca
  • Regulamentul pentru competiția de finanțare a Proiectelor de Cercetare Doctorală (PCD)
  • Regulament privind acordarea burselor studențești și metodologia acordării burselor studențești
  • Regulament de organizare și funcționare al revistei „Medicine and Pharmacy Reports”
  • Regulamentul de susținere a examenului de finalizare a studiilor
  • Regulamentul activității de cercetare științifică
  • Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei de Evaluare și Asigurarea Calității (CEAC)
  • Regulament de organizare si desfasurare a activitatii didactice in ciclul de studii universitare de masterat
  • Regulamentul de cazare şi de funcţionare a căminelor universităţii
  • Regulament de conferire a titlurilor și distincțiilor onorifice
  • Regulament de desfasurarea a programului ,,Voluntariat in folosul universitatii”
  • Regulament de finantare a universitatii
  • Regulamentul privind mobilitățile ERASMUS ale studenților UMFIH
  • Regulamentul privind organizarea și funcționarea studiilor de doctorat
  • Regulament de organizare şi funcționare a Consiliului de Administrație
  • Regulamentul de organizare şi funcționare a facultății
  • Regulament de organizare şi funcţionare a Senatului
  • Regulamentul de organizare si functionare a Departamentului de Asigurare a Calitatii
  • Regulamentul de organizare si functionare a Departamentului de Relatii Internationale
  • Regulamentul de organizare si functionare a Departamentului de Studenti Internationali
  • Metodologia privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere în cadrul Consiliului pentru studiile universitare de doctorat și a Școlii Doctorale
  • Regulament de organizare și funcționare – Editura medicală universitară “Iuliu Hațieganu”
  • Regulament privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare ale Universității de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” din Cluj-Napoca
  • Regulament de organizare a studiilor de specializare prin rezidentiat
  • Regulamentul de desfășurare a activităților de pregătire postuniversitară
  • Regulamentul Şcolii Doctorale din cadrul IOSUD UMF “Iuliu Haţieganu” Cluj-Napoca
  • Metodologia privind organizarea taberelor studențești 2024
  • Procedura PLP 56-01 – Procedura operațională privind controlul financiar preventiv
  • Codul drepturilor și obligatiilor studențiilor
  • Codul de conduită al studenților
  • Regulament de acordare a granturilor interne pentru finanțarea cercetării științifice pentru cadre didactice și cercetători pe perioadă nedeterminată
  • Regulament de acordare a granturilor interne pentru finanțarea granturilor interne pentru finanțarea cercetării științifice pentru studenții UMF IH
  • Regulamentul privind organizarea și funcționarea Comisiei de Etică Universitară
  • Regulament privind evaluarea performanțelor științifice ale cercetătorilor
  • Regulament program postuniversitar Healthesis
  • Regulament privind concediile de odihnă, de formare profesională și fără plată de care beneficiază personalul didactic
  • Regulament electoral
  • Regulament de organizare și desfășurare a concursului de admitere în ciclul de studii universitare de licență
  • Regulamentul de organizare și funcționare al Compartimentului de Audit Intern
  • Regulament de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice și a examenului de promovare în cariera didactică
  • Regulament pentru acordarea gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar
  • Regulament de concurs pentru ocuparea posturilor de cercetare vacante în Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca
  • Codul de conduită pentru prevenirea și sancționarea incidentelor antisemite
  • Codul de Conduită pentru prevenirea și sancționarea xenofobiei, radicalizării și discursului instigator la ură
  • Regulamentul privind egalitatea de sanse si tratament intre persoane, Biroul de Incluziune, Diversitate si Egalitate de Sanse
  • Regulament pentru organizarea și desfasurarea programelor de studii integrate
  • Regulament privind inițierea aprobarea evaluarea și monitorizarea programelor de studii
  • Regulament privind inițierea aprobarea evaluarea si monitorizarea programelor de studii
  • Regulament pentru organizarea si desfasurarea programelor de studii integrate
  • Regulamentul de organizare si functionare a Departamentului de Asigurare a Calitatii
  • Regulament de organizare și funcționare a Comisiei de Evaluare și Asigurarea Calității (CEAC)
  • Regulament privind acordarea burselor studentesti si metodologia acordarii burselor studentesti
  • Regulamentul privind egalitatea de sanse si tratament intre persoane, Biroul de Incluziune, Diversitate si Egalitate de Sanse
  • Codul de Conduită pentru prevenirea și sancționarea xenofobiei, radicalizării și discursului instigator la ură
  • Codul de conduită pentru prevenirea și sancționarea incidentelor antisemite
  • Regulament de concurs pentru ocuparea posturilor de cercetare vacante în Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca
  • Regulament de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice și a examenului de promovare în cariera didactică
  • Regulament pentru acordarea gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar
  • Regulamentul de organizare și funcționare al Compartimentului de Audit Intern
  • Regulament de organizare și desfășurare a concursului de admitere în ciclul de studii universitare de licență
  • Regulament electoral
  • Regulament program postuniversitar Healthesis
  • Regulament privind evaluarea performanțelor științifice ale cercetătorilor
  • Regulamentul privind organizarea și funcționarea Comisiei de Etică Universitară
  • Regulamentul de granturi interne pentru studenți
  • Regulament de acordare a granturilor interne pentru finanțarea cercetării științifice pentru cadre didactice și cercetători pe perioadă nedeterminată
  • Codul de conduită al studenților
  • Codul drepturilor și obligatiilor studențiilor
  • Regulamentul de desfășurare a activităților de pregătire postuniversitară
  • Regulament de organizare a studiilor de specializare prin rezidentiat
  • Regulament privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare ale Universității de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” din Cluj-Napoca
  • Regulament de organizare și funcționare – Editura medicală universitară “Iuliu Hațieganu”
  • Regulamentul de organizare si functionare a Departamentului de Studenti Internationali
  • Regulamentul de organizare si functionare a Departamentului de Relatii Internationale
  • Regulament de organizare și funcționare a Senatului
  • Regulamentul de organizare şi funcționare a facultății
  • Regulament de organizare şi funcționare a Consiliului de Administrație
  • Regulamentul privind organizarea și funcționarea studiilor de doctorat
  • Regulamentul privind mobilitățile ERASMUS ale studenților UMFIH
  • Regulament de finantare a universitatii
  • Regulament de desfasurarea a programului ”Voluntariat in folosul universitatii”
  • Regulamentul de conferire a titlurilor și distincțiilor onorifice
  • Regulamentul de cazare şi de funcţionare a căminelor universităţii
  • Regulament de organizare si desfasurare a activitatii didactice in ciclul de studii universitare de masterat
  • Regulamentul activității de cercetare științifică
  • Regulamentul de susținere a examenului de finalizare a studiilor
  • Regulament de organizare și funcționare al revistei „Medicine and Pharmacy Reports”
  • Regulamentul pentru competiția de finanțare a Proiectelor de Cercetare Doctorală (PCD)
  • Regulamentul Comisiei de Etica Cercetarii Stiintifice
  • Regulamentul de acordare a creditelor transferabile în învățarea pe tot parcursul vieții
  • Regulament de organizare și funcționare al Centrului de Transfer Tehnologic
  • Regulament privind organizarea admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat
  • Regulament intern
  • Regulamentul de activitate profesionala a studentilor (activitate didactica)
  • Regulament privind înființarea spin-off-urilor în cadrul UMF „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca
  • Regulament privind concediile de odihnă, de formare profesională și fără plată de care beneficiază personalul didactic
  • Carta Universității de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca
  • UMF-Cluj-Regulament-didactic-EN
  • UMF-Cluj-Regulament-didactic-FR
  • Metodologia privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere în cadrul Consiliului pentru studiile universitare de doctorat și a Școlii Doctorale
  • La Charte de l’Université de Médecine et de Pharmacie „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca
  • The Charter of the University of Medicine and Pharmacy „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca
  • Regulament de organizare si functionare a Consilului de Administratie
  • Procedura PLP 56-01 – Procedura operațională privind controlul financiar preventiv
  • Metodologia privind organizarea taberelor studențești 2024
  • Universitate
  • Facultatea de Medicină
  • Facultatea de Medicină Dentară
  • Facultatea de Farmacie
  • Facultatea de Asistență Medicală și Științe ale Sănătății
  • Student la UMF Cluj
  • Cercetare
  • Alumni
  • Taxe
  • Secretariate și Registratură
Facebook-square Instagram Youtube-square Twitter-square Linkedin
  • Studenți
  • Acces platformă adeverințe
  • Campus și Cămine
  • Restaurant / Cantină
  • Bibliotecă
  • Muzeu
  • Librărie
  • Magazin produse promoționale
  • InfoUtil
  • Revistă
  • Legături utile
  • Contact Universitate
  • Anunturi / Avizier
  • Concursuri publice
  • UMF Cluj Intranet
  • UMF Cluj E-mail
  • Evaluare activitate didactică
  • Centrul de Consiliere Psihologică
  • Ministerul Educaţiei
  • Contact
  • Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Hațieganu” - Cluj-Napoca
  • Str. Victor Babeş Nr. 8, 400012 Cluj-Napoca
  • E-mail: contact@umfcluj.ro
  • Registratură
  • Tel: +40-264-597-256
  • Fax: +40-264-597-257
  • E-mail: registratura@umfcluj.ro
Facebook-square Instagram Youtube-square Twitter-square Linkedin
  • Termeni și condiții
  • Politică de confidențialitate
  • Politică cookie
Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” - Copyright © 2025 - Toate drepturile rezervate.