Evaluarea facilităților și serviciilor de suport de către studenți, a.u. 2023-2024

Dragi studenți,

invităm să participați la prima ediție a evaluării facilităților și serviciilor de suport studențești din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu”, care se desfășoară în perioada 23.10-05.11.2023.

Fiecare student(ă) primește un link unic și confidențial, în căsuța de e-mail instituțional (…@elearn.umfcluj.ro), pentru a accesa formularul de feedback de pe platforma de evaluare. Pentru logarea pe această adresă (@elearn.umfcluj.ro) utilizați serviciul de e-mail Outlook ( https://outlook.office.com/mail/ ) și introduceți datele folosite pentru Microsoft Teams.

Evaluarea facilităților și serviciilor de suport oferite de universitate se adresează studenților aflați cel puțin în anul II universitar, care să fi avut ocazia de a se familiariza cu acestea.​

Evaluările sunt confidențiale, răspunsurile oferite neputând fi asociate cu datele personale ale studenților.

Opiniile voastre sunt foarte importante în identificarea gradului de cunoaștere, utilizare și satisfacție a studenților față de o gamă variată de servicii puse la dispoziție. Rezultatele vor fi utilizate pentru identificarea celor mai potrivite măsuri de îmbunătățire a serviciilor, astfel încât toți studenții să aibă parte de o experiență universitară cât mai bună.

Dacă întâmpinați dificultăți în realizarea evaluărilor, sau doriți să ne transmiteți aspecte care au nevoie de modificări, respectiv completări, vă rugăm să trimiteți un mesaj la dep.calitate@umfcluj.ro.

Cu gânduri bune,
Departamentul de Asigurare a Calității