Stimate cadre didactice, stimați cercetători și doctoranzi ai UMFIH,
Vă supunem atenției calendarul pentru raportarea, verificarea și aprobarea activității pe platforma internă a universității:
- 08.11.2024 – 08.01.2025 – raportarea activității din anul 2024 de către cadre didactice, cercetători, doctoranzi, pe platforma internă a universității;
- 08.01.2024, ora 23:59 – închiderea platformei (nu mai pot fi realizate raportări de către utilizatori) ;
- 08.11.2024 –12.01.2025, ora 23:59 – verificarea activității raportate de către aprobatori (Directori de Departament);
- 13.-14.01.2025 – redeschiderea platformei pentru introducerea activității anterior raportate incorect/ incomplet; termen final 14.01, ora 23 :59.
- 15.-17.01.2025, ora 23.59 – verificarea finală de către aprobatori;
- Începând din 18.01.2025 –analizarea și validarea situațiilor la nivel de Decanate.
Vă rugăm să consultați Ghidul de utilizare a platformei, disponibil aici, pentru detalii privind accesarea platformei și raportarea datelor pe fiecare indicator. Grila actuală include noi indicatori și subindicatori, aprobați prin Hotărârile de Senat nr. 1 din 31 ianuarie 2024, respectiv din 25 iulie 2024, punctul nr. 19, și poate fi vizualizată în Ghidul de utilizare. Pentru sprijin suplimentar, vă rugăm să vă adresați Departamentului de Asigurare a Calității, pe e-mail la adresa dep.calitate.@umfcluj.ro sau telefonic la numărul +4 0374-834233 (interior 2233).
Cu cele mai bune gânduri,
S.L. Dr. Lidia Munteanu– Director Departamentul de Asigurare a Calității
Prof. dr. Radu Oprean – Prorector pentru asigurarea calității și relații internaționale