Stimate cadre didactice din cadrul Facultății de Asistență Medicală și Științe ale Sănătății
Vă comunicăm faptul că în ședința Senatului universității din data de 30.01.2025 s-a aprobat actualizarea Regulamentului electoral, a Metodologiei referitoare la procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere în Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” din Cluj-Napoca, în baza cărora se desfășoară alegerile de la nivelul Facultății de Asistență Medicală și Științe ale Sănătății.
Alegerile se vor desfășura conform calendar alegeri.
Locațiile pentru desfășurarea procesului electoral sunt următoarele:
- Pentru funcția de director al Departamentului 1, membri în Consiliul Departamentului 1 și desemnarea candidaților departamentului pentru Consiliul facultății și Senatul universitar va avea loc în data de 3 martie 2025, cu începere de la ora 13.00, în Sala Multimedia, Victor Babeș, nr. 8.
- Pentru funcția de director al Departamentului 2, membri în Consiliul Departamentului 2 și desemnarea candidaților departamentului pentru Consiliul facultății și Senatul universitar va avea loc în data de 3 martie 2025, cu începere de la ora 13.00, în Sala Senatului, str. Victor Babeș, nr. 8, et. 5.
- Pentru alegerea membrilor în consiliul Facultății și respectiv în Senatul Universității procesul electoral va avea loc în data de 3 martie 2025, în intervalul orar 14:00 – 19:00, în Clădirea Rectoratului, parter, str. Victor Babeș, nr. 8.
Click pe link pentru a consulta listele de vot.
În cazul în care constatați eventuale omisiuni, înscrieri greşite şi a oricăror erori din listele electorale, vă rugăm să formulați contestație la adresa de e-mail birou_electoral@umfcluj.ro, cu precizarea că înainte cu 3 zile de data organizării alegerilor nu se mai fac modificări ale listelor de vot.
Biroul Electoral al Universității de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca