Rolul biroului este realizarea unei legături coerente și constructive între studenții universității și Directia social-administrativă și de a contribui la îmbunătățirea gradului general de satisfacție al studenților și a atractivității universității.
Biroul se ocupă, în principal cu:
- Preluarea și analiza cererile studenților în domeniul social-administrativ și propune soluții legale pentru rezolvarea acestora
- Colaborarea cu organizațiile studențesti pentru:
- Dezvoltarea și implementarea proiectele aprobate de universitate in domeniul social- administrativ
- Realizarea de studii specifice de satisfacție a studenților privind problemele social-administrative
- Sprijinirea desfașurării de evenimente, acțiuni sau manifestari cu relevanță pentru universitate și comunitate ale studenților, cu mijloace specifice Direcției Social administrative.
- Coordonearea implicarii studenților în activitățile sau problemele universității în domeniul Social-administrativ pentru rezolvarea sau îmbunătățirea acestora.
- Dezvoltarea și implementarea de servicii care să îmbunatățeasca calitatea vieții studenților și a performanțelor acestora, de ex:
- Servicii legate de alimentație – Restaurant studențesc
- Dezvoltarea meniurilor, prețuri, sisteme de comenzi sau servire
- Promovare, acțiuni promoționale, alte servicii conexe
- Ambientarea sălilor de mese
- Servicii legate de activități sportive sau culturale
- Dezvoltarea/asigurarea de facilități (săli, terenuri, dotări… etc)
- Dezvoltarea de aplicații utile pentru studenți în relația cu universitatea/direcția social-administrativă
- Alte servicii, legate de: timp liber, ambientare spații, cazare…etc
- Implicarea studenților în dezvoltarea și promovarea portofoliului de produse al magazinului de materiale promoționale
- Promovarea antreprenoriatului în rândul studenților, prin ASAIH
Sef Birou: Willy Cristea
E-mail: willy.cristea@umfcluj.ro